سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

فروش و تعمیرات ماشین های اداری ایده گسترش

ایده گسترش فعالیت خود را در زمینه ماشین های اداری شروع نمود و با داشتن کادر مجرب اقدام به فروش و تعمیرات ماشینهای اداری نموده است

معرفی شرکت ایده گسترش

۳ بازديد

ایده گسترش فعالیت خود را در زمینه ماشین های اداری شروع نمود  و با داشتن کادر مجرب اقدام به فروش و تعمیرات ماشینهای اداری نموده است هدف ما ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به مراکز آموزشی و دانشگاهها و ارگان های دولتی و خصوصی و شرکت ها میباشد.امروز امیدواریم پس ازگذشت چندین سال با بهره گیری از تجارب کاری و امکانات بتوانیم گام موثری در جهت این هدف مهم برداریم.

فروش کاغذ خردکن اداری و صنعتی

۲ بازديد

فروش کاغذ خردکن اداری و صنعتی

 

کاغذ خردکن

کاغذ خردکن چیست ؟

کاغذ خردکن یک دستگاه مکانیکی مورد استفاده برای برش کاغذ را به تکه های کوچک است. سازمان های دولتی، شرکت های خصوصی  برای از بین بردن اسناد خصوصی، محرمانه، یا حساس از این دستگاه استفاده میکنند.

کارشناسان حریم خصوصی اغلب توصیه می کنند که افراد صورت حساب، اسناد مالیاتی، کارت اعتباری و رسید های حساب بانکی و موارد دیگر که می تواند توسط دزدان مورد استفاده قرار گیرد را نابود کنند.

کاغذ خرد کن ها در اندازه و قیمت های مختلف از اندازه های کوچک و ارزان برای یک اندازه مشخصی از صفحات، و اندازه های بزرگ برای کاغذ هایی با ابعاد بزرگ طراحی شده اند. کاغذ خرد کن کوچک به طور کلی به صورت یک دستگاه الکتریکی طراحی شده است اما برخی کاغذ خرد کن ها وجود دارند که به صورت دستی طراحی شده اند، مانند قیچی های ویژه با جفت تیغه های متعدد که برای این کار طراحی شده اند.

 

جهت خرید انلاین کاغذ خردکن کلیک نمایید

 

طبقه بندی های کاغذ خردکن :

1. کاغذ خردکن های رشته ای : 

این کاغذ خردکن ها به صورت رشته ای خرد می کنند که معمولا برای پوشال و تره بار  و …. مورد استفاده قرار می گیرند و از امنیت پایینی در حفظ اطلاعات می باشد. مزایای این خردکن ها سرعت خیلی بالا و معایب آن به علت درشت خرد کن کردن ، نمی توان حفظ اطلاعات اعتماد کرد.

2. کاغذ خرد کن پودری:

این نوع خردکن که از امنیت بالایی در امحا اطلاعات می باشد و معمولا در ادارات خصوصی و سازمان های دولتی استفاده می شود  . مزایا این نوع خردکن ها امحا اطلاعات و معایت ان سرعت پایین آن می باشد.

 

همچنین بخوانید : کاغذ خردکن خودکار چیست؟

 

انواع کاغذ خردکن :

کاغذ خردکن اداری (کوچک و متوسط ) :

این کاغذ خردکن ها در حجم های کوچک و متوسط می باشند که معمولا برای کارهای کم و متوسط انجام میشوند. 

ایده گسترش

کاغذ خردکن نیمه صنعتی (متوسط ) :

این کاغذ خردکن ها در حجم های  متوسط می باشند که فرق آن با دستگاه های اداری این می باشد که زمان بیشتری را می توان برای خرد یا امحا کردند صرف کرد برای مثال  در دستگاه های اداری متوسط شما می توانید یک ساعت نهایت دوساعت کاغذ را خرد نمایید ولی دستگاه های نمیه صنعتی می توان روزی 6 تا 8 ساعت کار کاغذ را خرد نماید.

کاغذ خردکن صنعتی (بزرگ) :

همچنین بخوانید :کاغذ خردکن حجم بالا چیست؟

دستگاه های صنعتی معمولا در حجم های بزرگ می باشد و هم به خاطره ورود زیاد کاغذ ، مقاومت ، سرعت و قیمت خیلی بالایی دارد خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد و فقط در ارگان هایی که خیلی مصرف کاغذ آنها بالا و سفارت خانه هایی که سرعت و حجم ورودی برای آنها مهم است مورد استفاده قرار می گیرد .

این دستگاه ها با توجه به اندازه و شکلی که با خرد کن کردن تولید می کنند طبقه بندی شده اند. همه نوع از کاغذخردکن ها می توانند محدوده ای از اندازه تیغه هی برش داشته باشند. همچنین گزینه هایی وجود دارد که می تواند کمک به مصرف کننده گان کمک کند تا کاغذ خرد کنی متناسب با نیاز های خود انتخاب کنند.

مانند شکل خرد شدن کاغذ، جنس تیغه برش، سرعت برش، قدرت برش و…. همانطور که تقاضا برای دستگاه کاغذ خرد کن تجاری و شخصی رشد می کند، تولید کنندگان ماشین های کاغذخردکن همچنان ویژگی های جدید را توسعه می دهند که کارایی کاربر را بهبود دهد.

بسیاری از کاغذ خردکن های جدید وسیله ای برای تشخیص ضخامت کاغذ دارند تا از گیر کردن کاغذ و نپذیر فتن کاغذ توسط دستگاه جلوگیری کند که از ظرفیت منبع تغذیه بیشتر است. کاغذ خرد کن ها به طور خودکار خاموش میشوند هنگامی که بیش از حد کاغذ وارد انها شود.

کاغذ خردکن ها برای کاهش سر و صدا در فضای کاری مشترک طراحی شده اند. کاغذ خرد کن ها زمانی که استفاده نمی شوند یک منبع ذخیره انرژی دارند تا در مواقعی که برق قطع میشود بتوان از آنها استفاده کرد.

چند نکته مهم :

کاغذ خردکن های کوچک که سی دی خردکن دارند به هیچ عنوان از سی دی خردکن آن استفاده نشوند. حتی کارت اعتباری.

از قسمت کاغذ دستگاه به هیچ عنوان سی دی حتی کارت اعتباری خرد نکنید .

در دستگاه های کوچک ، برگه هایی که منگنه و یا پونز دارند را حتما جدا کنید و بعد اقدام به خرد کردن نمایید .

 

 

همچنین ببینید : چگونه کاغذ خردکن را روغن کاری کنیم؟

==================================

نکاتی قبل از خرید کاغذ خرد کن باید رعایت کنیم

حجم کار شما  چقدر می باشد ؟

سی دی خرد کن هم داشته باشد؟

سرعت دستگاه چه میزان باشد ؟

صدای دستگاه اهمیت دارد ؟

گارانتی معتبر باشد ؟

دستگاه ساخت چه کشوری باشد ؟

حجم دستگاه چه اندازه باشد ؟

بوجه خرید شما برای دستگاه چه مقدار می باشد؟

==================================

فروش کاغذ خردکن اداری و صنعتی

فروش انواع کاغذ خرد کن پورتک ProTech

فروش انواع کاغذ خرد کن نیکیتا Nikita

فروش انواع کاغذ خرد کن رمو REMO

فروش انواع کاغذ خرد کن کبرا kobra

فروش انواع کاغذ خرد کن سان وود Sunwood

فروش انواع کاغذ خرد کن اطلس  ATLAS

فروش انواع کاغذ خرد کن مهر  Mehr

 

==================================

فروش قطعات کاغذ خردکن 

موتور کاغذ خردکن :

 

چرخ دنده کاغذ خردکن

چرخ دنده کاغذ خردکن

مین برد کاغذ خردکن

مین برد کاغذ خردکن

تیغه کاغذ خردکن

 

تیغه کاغذ حردکن

و سایر قطعات کاغذ خرد کن

 

 

همچنین بخوانید :

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

 

جهت لینک به صفحه سایت کلیک نمایید

فروش انواع ویدئو پروژکتور

۲ بازديد

فروش انواع ویدئو پروژکتور

 

شرکت ایده گسترش  امادگی خود را جهت فروش انواع دستگاه های ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون و ویویتک، بنکیو ،هیتاچی، ایسر، بنکیو، سانیو، شارپ، میتسوبیشی، پروکسیما، پاناسونیک، اپسون و غیره میدارد و امیدواریم بتوانیم بهترین قیمت و خدمات را به شما عزیزان ارائه نماییم.

نکاتی که باید قبل خرید ویدئو پروژکتور به آن توجه کرد :

فاصله پروژکتور تا پرده چقدر می باشد؟

نور محیط چقدر می باشد؟

اندازه پرده پروژکتور چقدر می باشد؟

مدل و یا مارک خاصی را مد نظر دارید؟

مدت زمان استفاده از پروژکتور در هر نوبت چند ساعت می باشد؟

چه نوع پروژکتوری را می خواهید ؟ ( کلاسی یا سالنی یا سینمایی )

طول عمر لامپ چقدر می باشد؟

گارانتی دارد ؟

قطعات مخصوصا لامپ آن پیدا می شود؟  

 

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور وسیله ای الکترونیکی است که سیگنال های صوتی/بصری را گرفته و ویدئو را به صفحه نمایش می فرستد. ویدئو پروژکتورها امکان ایجاد تصاویر بزرگ را بدون نیاز به نمایشگر الکترونیکی با همان اندازه فراهم می کنند. آنها اغلب برای مخاطبان بزرگتر مانند تئاتر، سخنرانی و سخنرانی استفاده می شوند.

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

ویدئو پروژکتور از ورودی یک منبع ویدئویی پخش داخلی روی یک صفحه نمایش کوچک استفاده می کند. نور از طریق صفحه پخش می شود، سپس توسط یک یا چند لنز گرفته شده و متمرکز می شود تا روی سطحی در فاصله مشخصی نمایش داده شود. اکثر پروژکتورهای امروزی پروژکتورهای دیجیتال هستند. فناوری های رایج مورد استفاده در پروژکتورها شامل پروژکتورهای نور دیجیتال (DLP)، نمایشگرهای کریستال مایع (LCD) و سیلیکون کریستال مایع (LCoS) می باشد. پروژکتورها می توانند از منابع نوری مختلفی مانند لامپ های جیوه ای پرفشار، دیودهای ساطع نور (LED)، دیودهای لیزری و سیستم های هیبریدی LED/دیود لیزری استفاده کنند.

 

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

مصرف کنندگان بسته به نحوه استفاده از پروژکتور به دنبال طیف وسیعی از ویژگی ها هستند. اینها شامل روشنایی، کنتراست، وضوح، کیفیت رنگ و عمق کانونی است. اگر اتاق کوچک است، ممکن است به یک پروژکتور با پرتاب کوتاه نیاز داشته باشید که به آن پرتاب کوتاه نیز می گویند. اگر قرار است از یک پروژکتور در محیط روشن استفاده شود، روشنایی و کنتراست بسیار مهم هستند. وقتی کیفیت تصویر مهم است، مانند ارائه یا سرگرمی، وضوح بالا و کیفیت رنگ خوب ضروری است. وضوح بالا همچنین می تواند به بینندگان کمک کند که شکاف بین پیکسل ها را درک نکنند که به عنوان جلوه درپوش صفحه نیز شناخته می شود.

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

کاربردهای کمتر پروژکتورها برای هدست های واقعیت افزوده و نمایشگرهای هدآپ (HUD) است. در برخی از HUD ها و هدست های واقعیت افزوده مانند گوگل گلس یا مایکروسافت هولولنز، به دلیل استفاده از پروژکتور و آینه های کوچک، تصویر دورتر از چشم دیده می شود. علاوه بر این، از پروژکتورها می توان برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده کرد که به عنوان تصویربرداری استریو نیز شناخته می شود.

 

جهت خرید انلاین کلیک نمایید

 

تکنولوژی ساخت ویدئو پروژکتور:

DLP

LCD

LED

LASER

 

ویدئو پروژکتور ال سی دیویدئو پروژکتور دی ال پی

 

جهت خرید قطعات ویدئو پروژکتور انلاین کلیک نمایید

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

فروش لامپ ویدئو پروژکتور

۲ بازديد

فروش لامپ ویدئو پروژکتور

 

لامپ ویدئو پروژکتور-ایده گسترش

 

لامپ ویدئو پروژکتور:

فروش لامپ ویدئو پروژکتور

با توجه به مصرفی بودن لامپ ویدئو پروژکتور  و پایان عمر این قطعه پس از مدت زمانی مشخص نیاز به تعویض لامپ دیتا پروژکتور از مسائلیست که کاربران اغلب با آن مواجه می شوند.

شرکت ایده گسترش ضمن ارائه خدمات پس از فروش مربوط به ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون و ویویتک، آماده عرضه لامپ انواع ویدئو پروژکتورهای دیگر نیز می باشد.

لامپ ویدئو پروژکتورهای هیتاچی، ایسر، بنکیو، سانیو، شارپ، میتسوبیشی، پروکسیما، پاناسونیک، اپسون و … به همراه امکان سرویس و تامین قطعات و تعمیر تخصصی همه برندهای مذکور از جمله خدمات قابل ارائه توسط  شرکت ایده گسترش است.

آندسته از مشتریان گرامی که از پایان یافتن طول عمر لامپ دستگاه خود اطمینان حاصل نموده اند

می توانند با اعلام مارک و مدل دستگاه خود به واحد فنی شرکت، از موجودی و قیمت لامپ ویدئو پروژکتور مورد نظر خود اطلاع حاصل نمایند.

ضمنا سرویس و تعمیر همه برندهای دیتا پروژکتور از جمله خدمات قابل ما می باشد.

 

جهت خرید انلاین لامپ ویدئو پروژکتور کلیک نمایید

فروش لامپ ویدئو پروژکتور

نکات:

لازم به ذکر است لامپ یک دیتا پروژکتور جزء اصلیترین و در عین حال گرانترین قطعات این دستگاه است ولی در خصوص همه ویدئو پروژکتورها تعویض لامپ توصیه نمی گردد.

گاهی پس از پایان عمر لامپ دیتا پروژکتور های پرتابل و ارزان قیمت، با توجه به قیمت نسبتا بالای لامپ، بهتر است دیتا پروژکتور جدیدی خریداری گردد.

با توجه به اینکه بیشتر نقصهای فنی مربوط به لامپ ویدئو پروژکتورهاست توصیه می شود در هنگام کاهش نور و یا مواجه شدن با آلارم تعویض لامپ، سریعا دستگاه را به واحد فنی ارسال نمایید.

چرا که گاهی ترکیدگی لامپ در داخل ویدئو پروژکتور موجب آسیب رسیدن به بخشهای دیگر دستگاه نیز می گردد. رعایت اصول استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور می تواند در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر باشد.

نکات مهم تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

 

پایان عمر لامپ پروژکتور از متداولترین عیوبی ست که برای این دستگاهها اتفاق می افتد .ولی دقت نمایید که همیشه عدم پخش تصویر به معنای پایان کار لامپ نیست و ممکن است کارشناس فنی مربوطه نقص دیگری با برآورد هزینه کمتر برای دیتا پروژکتور تشخیص دهد.

ویدئو پروژکتور علاوه بر استفاده صحیح توسط کاربران به سرویس و نگهداری به موقع ( سالی یک الی دو بار بسته به میزان و محیط استفاده از آن ) نیاز دارد.

بنابراین توصیه می شود به آن همچون سایر لوازم الکترونیکی رایجتان نگاه نکرده و سرویس ویدئو پروژکتور خریداری شده از مراکز معتبر را به کارشناسان فنی آن ارجاع دهید.

از تعویض لامپ توسط افراد غیر کارشناس و تعمیرکاران غیر مجاز جدا خودداری نمایید.

تعویض لامپ ویدئو پروژکتور بدون سرویس کامل ویدئو پروژکتور اعم از خارج کردن قطعات شکسته لامپ، تمیز نمودن ال سی دی ها، فیلترها، قسمت اپتیک و تنظیم مجدد نرم افزاری پروژکتور، باعث کم اثری و بهره کم لامپ شده و در مواردی میتواند منجر به آسیب دستگاه گردد.

از خرید لامپهای ارزان قیمت طرح خودداری نمایید.

شاید این لامپها در ابتدای امر مقرون به صرفه به نظر برسند ولی می توانند باعث نوسانات برق شده و منجر به آسیب دیدن سایر قطعات و مولفه های داخلی ویدئو پروژکتور شوند.

معمولا قیمتهای خیلی ارزان که در خصوص لامپ پروژکتور اعلام می شوند مربوط به مغزی لامپ هستند نه لامپ کامل.

اینکار موجب عمر لامپ بسیار پایین شده و احتمال آسیب به دستگاه را بسیار بالا می برد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

بعد از تعویض لامپ – به شرط سرویس کامل ویدئو پروژکتور – کاربران کیفیت تصویر و نوری معادل ۷۰ درصد تصویر اولیه دیتا پروژکتور خود دریافت می کنند. علت این امر استهلاک سایر قطعات ویدئو پروژکتور است.

سعی کنید با دقت نظر در ساعت کارکرد لامپ، یا چراغ آلارم لامپ و یا هنگامیکه نور ویدئو پروژکتور ضعیف می شود.

قبل از ترکیدن لامپ داخل دستگاه، آنرا جهت تعویض به تعمیرگاه ارسال نمایید.چرا که جیوه لامپ ترکیده شده می تواند به مدارات و سایر بخشهای دستگاه آسیب وارد کند و منجر به بالا رفتن هزینه شود.

چرا لامپ پروژکتور شما روشن نمی شود؟

لامپ یک ویدئو پروژکتور از یک قاب (قاب)، یک لامپ (لامپ) و اتصالات تشکیل شده است. چندین علامت می تواند از خرابی یک لامپ خبر دهد. رایج ترین آنها عبارتند از:
  • نشانگر لامپ قرمز روشن می شود
  • صدای فن می اید اما تصویری پخش نمی کند
  • ویدئو پروژکتور اصلا روشن نمی شود

لامپ یکی از شکننده ترین اجزای یک ویدئو پروژکتور است. این لامپ که به ویژه در برابر ضربه حساس است و در طول هر بار استفاده بسیار تحت فشار قرار می گیرد، در نهایت فرسوده شده و روشن نمی شود. ذرت دلایل متعددی نیز ممکن است علت شکست آن باشد:

عمر لامپ پروژکتور نزدیک به پایان است

لامپ پروژکتور دارای عمر از پیش تعریف شده توسط سازنده است تا در صورت فرسودگی بیش از حد دستگاه شما از هرگونه خطری برای دستگاه شما جلوگیری کند. این طول عمر توسط یک شمارنده استفاده زمان بندی می شود. وقتی عمر لامپ شما رو به پایان است دیگر نمی تواند روشن شود و باید تعویض شود. اکثر لامپ های پروژکتور بسته به استفاده از آنها بین 2000 تا 6000 ساعت عمر می کنند. در واقع، زمان استفاده از آن را می توان با تنظیم حالت مصرف آن در حالت اقتصادی افزایش داد. امروزه برخی از فناوری های لامپ می توانند طول عمر بیش از 20000 ساعت و تا 30000 ساعت را نمایش دهند.

طول عمر لامپ در دفترچه راهنمای کاربر مدل پروژکتور خود را بررسی کنید، سپس آن را با میزان استفاده که معمولاً در منوی اطلاعات پروژکتور شما یافت می شود مقایسه کنید. توجه : بسته به مدل پروژکتور شما، اطلاعات ممکن است در منوی دیگری پیدا شود. برای پیدا کردن آن از مراجعه به دفترچه راهنمای کاربر خود دریغ نکنید. همچنین توجه داشته باشید که وقتی از شمارنده استفاده فراتر رود، در اکثر پروژکتورها نشانگر لامپ قرمز روشن می شود .

 

از کجا متوجه شویم لامپ ویدئو پروژکتور طرح هست یا اورجینال :

شکل و ظاهر لامپ :

تفاوت لامپ های ویدئو پروژکتور  در طرح و اصلی در شکل زیر را نشان داده ایم

 

در عکس بالا ، لامپ ویدئو پروژکتور ET-LAD60 را نشان داده شده است 

در این لامپ تفاوت ظاهری کاملا مشخص است . 

 

 در برخی مدل ها هم به صورت زیر می باشد : 

 

 

در این مدل سه نوع لامپ می باشد 

لامپ اول : هیچ مشخصه ای در لامپ نوشته نشده و این لامپ طرح می باشد.

لامپ دوم : نوشته به صورت چاپی می باشدو این لامپ اورجنال می باشد و کیفیت این لامپ از لامپ قبلی خیلی بالاتر است.

لامپ سوم : نوشته به صورت حک شده می باشد و این لامپ اورجینال و کیفیت این لامپ  از همه لامپ های قبلی بالاتر می باشد .

 

 

لامپ سوخته است

هنگامی که لامپ پروژکتور روشن نمی شود اما دستگاه صدا (روشن شدن فن، صدای روشن شدن و غیره) منتشر می کند، به احتمال زیاد لامپ سوخته است . در واقع، پس از چندین ساعت استفاده، جای تعجب نیست که لامپ فرسوده شود و در نهایت خراب شود.

برای اطمینان از اینکه لامپ پروژکتور دیگر به دلیل لامپ روشن نمی شود، باید لامپ را از دستگاه خارج کنید، سپس رشته لامپ را بررسی کنید. این یکی نباید ترکیده باشد. همچنین می توانید به آرامی و به آرامی لامپ را در نزدیکی گوش خود تکان دهید. اگر صدایی شنیدید، به این معنی است که رشته لامپ پریده است. اگر چنین است، پس لامپ را تعویض کنید.

لامپ پروژکتور معیوب است

هنگامی که لامپ ویدئو پروژکتور شما روشن نمی شود ، مشکل می تواند ناشی از خرابی دومی به دلیل عوامل مختلف باشد :

  • کانکتورهای لامپ سوخته یا به درستی وصل نشده اند
  • لامپ معیوب است
  • لامپ بیش از حد گرم می شود و باعث می شود دستگاه به طور خودکار خاموش شود.

اولین قدم این است که مطمئن شوید لامپ پروژکتور دیگر فقط به دلیل تماس بد کانکتورها روشن نمی شود. برای انجام این کار، لامپ را باز کرده و دوباره ببندید.

اگر لامپ پروژکتور دوباره روشن نشد، به احتمال زیاد معیوب است. در این حالت، همچنین می تواند باعث گرم شدن بیش از حد شود و سنسور حرارتی را فعال کند که به طور خودکار پروژکتور را خاموش می کند. در تمام موارد، زمانی که لامپ معیوب است، لازم است کل لامپ (قاب + لامپ) تعویض شود .

نکته: اصولاً اگر نشانگر لامپ قرمز روشن شود، معیوب بودن لامپ را تایید می کند.

ساعت کارکرد لامپ ریست نشده است

شما قبلاً لامپ پروژکتور خود را تعویض کرده اید و هنوز روشن نمی شود ، ممکن است شمارنده مصرف را تنظیم مجدد نکرده باشید . همانطور که قبلاً دیدیم، وقتی لامپ از تعداد ساعات مشخصی استفاده می‌کند، کار نمی‌کند. بنابراین بررسی کنید که شمارنده لامپ پروژکتور شما روی “0” تنظیم شده باشد.

بسته به مدل، روش ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از نحوه تنظیم مجدد شمارنده، به دفترچه راهنمای کاربر مطابق با کتابچه راهنمای شما مراجعه کنید.

لامپ ویدئو پروژکتور

لامپ ویدئو پروژکتور که از دو قسمت تشکیل شده اند 

مغزی :

 

مغزی لامپ ویدئو پروژکتور - فروشگاه اینترنتی پیشرو آوران

قسمت اصلی  لامپ ویدئو پروژکتور مغزی آن می باشد که با انتشار و تولید نور پرقدرت می تواند نور کافی که بسته به ویدئو پروژکتور و قدرت آن تامین نماید.

معمولا از گاز متان و یا دیگر گاز ها استفاده می شوند. (قابل توجه است که این گاز ها بسیار سمی می باشند )

 

فریم یا مکان مغزی

نگهدارنده مغزی لامپ ویدئو پروژکتور - فروشگاه اینترنتی پیشرو آوران

شیشه ای که مغزی را نگاه میدارد باید در برابر حرارتی بسیار مقاوم باشد چون حرارتی که موقعه روشن شدن مغزی میدهد حدود 300 درجه می باشد .

وظیفه دیگر نگهدارند مغزی ، متمرکز کردن نور می باشد.

هت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

فروش پایه و پرده و کابل ویدئو پروژکتور

۳ بازديد

 

پایه ویدئو پروژکتورچیست؟

 

وسیله ای که دستگاه  ویدئو پروژکتور را به سقف و یا دیوار و یا به زمین نگاه میدارند را پایه ویدئو پروژکتور می نامند و به چند دسته تقسیم می شوند.

 

جهت خرید انلاین پایه ویدئو پروژکتور کلیک نمایید

 

پایه های برقی :

پایه برقی ویدئو پروژکتور- شرکت ایده گسترش

پایه های برقی معمولا برای سالن های همایشی که سقف کاذب دارند استفاده می شود . سازمان ها و یا شرکت هایی که زیبایی و کیفیت برای انها قابل اهمیت می باشد معمولا از این پایه ها استفاده می کنند البته این نکته هم باید اشاره کرد که فضاهایی که هم از نظر کم بود فضا هم می توان از این پالیه ها استفاده کرد.

پایه های معمولی :

پایه ویدئو پروژکتور- شرکت ایده گسترش

پایه هایی هستند که به صورت دستی می توان تنظیم کرد که در مدل و سایز و برند های مختلفی می باشد:

اندازه :

43 – 65 سانتیمتر

65 -100 سانتیمتر

100 – 180 سانتیمتر

جنس:

آهن -آلومینیم

کاربرد:

دیواری – سقفی – متحرک

 

 

پایه ویدئو پروژکتور – اسکوپ SCOPE پایه سقفی 65 -cm 100

 

پایه ویدئو پروژکتور – اسکوپ SCOPE پایه سقفی 43 – 65cm

پایه ویدئو پروژکتور – اسکوپ SCOPE پایه سقفی 100 – 180cm

 

پایه ویدئو پروژکتور -ایده گسترش

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

 

 

فروش کابل ویدئو پروژکتور

جهت خرید انلاین کابل ویدئو پروژکتور کلیک نمایید

کابل ویدئو پروژکتور :

کابل ویدئو پروژکتور بسته به کیفیت و ورودی دستگاه ارسال کننده تصویر باید کابل مورد نظر را انتخاب کنیم و متراژ کابل را نسبت به فضا مورد نظر انتخاب کرد. کابل ها به چند دسته تقسیم می شوند.

کابل VGA :

کابل تصویر ویدئو پروژکتور VGA - شرکت ایده گسترش

کابل HDMI :

کابل تصویر ویدئو پروژکتور HDMI - شرکت ایده گسترش

کابل RCA :

کابل تصویر ویدئو پروژکتور RCA - شرکت ایده گسترش

 

————————————————————————

 

کابل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

کابل ( VGA ) وی جی ای   1.5 متری 

کابل ( VGA ) وی جی ای   3 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   5 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   10 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   15 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   25 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   30 متری

کابل ( VGA ) وی جی ای   50 متری

 

 

کابل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   15 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   3 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   5 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   10 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   15 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   20 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   25 متری

کابل ( HDMI ) اچ دی ام ای   30 متری

 

این محصول درواقع یک کابل رابط VGA برای انتقال تصویر است. بسیاری از دستگاه‌ها از جمله مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و ویدئو پروژکتورها برای اتصال به رایانه و انتقال تصویر از پورت VGA بهره می‌‌برند. در هر دو سمت این کابل یک کانکتور 15 پین VGA قرار گرفته شده است. .

جنس پوشش روی کابل  از PVC است که باعث می‌شود این کابل در برابر بسیاری از صدمات از جمله گره خوردگی یا پاره شدن مقاوم باشد.

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

 

 

 

فروش پرده ویدئو پروژکتور

 

جهت خرید انلاین پرده ویدئو پروژکتور کلیک نمایید.

 

پرده ویدئو پروژکتور :

پرده نمایش وسیله ای است برای نمایش تصویر ویدئو پروژکتور می باشد که در سه نوع می باشد

پرده برقی:

 

پرده برقی داری ریموت می باشد که می توانیم از راه دور آن را کنترل کرد و یک قابلت دیگر هم دارد و آن این است که پنلی دارد که می توان به وسیله آن پرده را بالا و پایین کرد.

پرده دستی:

 

پرده دستی که فقط با یک یسمان ان را می توانیم به صورت دستی تنظیم کرد.

پرده پایه دار:

 

پرده های پایه دار را که به صورت پرتابل می باشد و مزیت آن این است که در هر مکانی می توان آن را استفاده کرد.

پرده ها ویدئو پروژکتور در سایز های مختلف می باشند :

150-150 سانتیمتر

180-180 سانتیمتر

200-200 سانتیمتر

250-250 سانتیمتر

300-300 سانتیمتر

300-400 سانتیمتر

مزیت استفاده از پرده پروژکتور

دلیل استفاده از پرده پروژکتور این است که کیفیت تصویر در این پرده ها خیلی وضح بالایی برخوردار می باشد .

 

پرده ویدئو پروژکتور

پرده ویدئو پروژکتور ۱۸۰*۱۸۰ سانتیمتر سقفی دستی

پرده ویدیو پروژکتور ۲۰۰*۲۰۰ سانتیمتر سقفی دستی

پرده ویدئو پرژکتور ۲۵۰*۲۵۰ سانتیمتر سقفی دستی

پرده ویدیو پرژکتور ۳۰۰*۳۰۰ سانتیمتر سقفی دستی

 

پرده ویدئو پروژکتورپرده ویدئو پروژکتورپرده ویدئو پروژکتور

پرده ویدئو پروژکتور ۱۸۰*۱۸۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۲۰۰*۲۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۲۵۰*۲۵۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۳۰۰*۳۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۳۵۰*۳۵۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۳۰۰*۴۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۴۰۰*۴۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور ۵۰۰*۵۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار

پرده ویدئو پروژکتور  ۴۰۰*۶۰۰ سانتیمتر برقی کنترل دار (یک تکه و دو تکه)

پرده ویدئو پروژکتور پایه دار

پرده ویدئو پروژکتور ۱5۰*۱5۰ سانتیمتر پایه دار

پرده ویدئو پرژکتور 18۰*18۰ سانتیمتر پایه دار

پرده ویدیو پروژکتور ۲۰۰*۲۰۰ سانتیمتر پایه دار

 

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

 

 

فروش انواع ریموت ویدئو پروژکتور

فروش انواع ریموت کنترل های ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف و برند های متفاوت اورجینال و طرح موجود می باشد .

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

جهت خرید انلاین ریموت ویدئو پروژکتور کلیک نمایید.

 

وظیفه ریموت ویدئو پروژکتور ها :

ریموت ویدئو پروژکتور دستگاهی است که برای کنترل اعم از روشن / خاموش و کم/زیاد صدا  و تنظیمات تصویر و غیره  دستگاه از راه دور می باشد و از طریق مادون قرمز کار می کند.

ریموت ویدئو پروژکتور مادون قرمز سیگنال و پالس های حاصل از قطعه دیود مادون قرمز را به رسیور می فرستند و به نوعی ارتباط میان ریموت و گیرنده را از این طریق برقرار می کنند. 

ریموت ویدئو پروژکتور مادون قرمز برای ارسال و دریافت سیگنال به مسیری تقریباً مستقیم و راست احتیاج دارند و به همین دلیل برد آنها در حدود چند متر است. 

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

 اجزای داخلی ریموت ویدئو پروژکتور

۱.برد الکتریکی

همانطور که می دانید کنترل تلویزیون هم مانند بقیه ی ریموت های الکترونیکی از قطعاتی تشکیل شده که مهمترین آنها برد مدار است. برد الکتریکی مداری سبز رنگ است که لازمه ی تمامی وسایل الکتریکی است. بورد مداراتی حاوی تنظیمات و برنامه های مورد نظر است که قطعاتی ریز نظیر خازن، ترانزیستور، آی سی، مقاومت و … بر روی آن بسته می شود و با انجام فرایندهای لازم مدارات مورد نظر وصل یا قطع می شوند.

۲.صفحه کلید

یکی دیگر از قطعاتی که در هر ریموت کنترل وجود دارد و به نحوی بار فیزیکی آن را به دوش می کشد صفحه کلید است .در کنترل تلویزیون یک صفحه کلید از جنس پلاستیک بر روی قابی پلاستیکی سوار است که رابط میان کاربر و مدار است. به این صورت که هر دکمه ای که برروی صفحه کلید وجود دارد از زیر به مدارات روی بورد متصل هستند که با فشردن هر یک از آن کلیدها مداری را وصل یا قطع می کنیم تا خواسته ی خود را بر آورده سازیم.

۳.باتری

کمتر کسی است که با وظیفه ی باتری در یک وسیله ی الکتریکی آشنایی نداشته باشد. همانطور که میدانید اگر باتری نباشد هیچ وسیله‌ی الکتریکی ای قادر به کار کردن نخواهد بود. کنترل تلویزیون هم معمولا ۲ باتری در خود جای می دهد که البته تعداد و اندازه ی باتری های مورد استفاده بستگی به نوع و کارایی ریموت کنترل مورد نظر دارد.

۴.سنسور یا حسگر

کنترل از راه دور هر وسیله ای نیاز به یک یا چند حسگر قوی دارد تا بتواند از فواصل دور سیگنال ها را دریافت و به گیرنده ارسال کند.

ریموت کنترل‌ها بدون داشتن سنسور قادر به فعالیت از فواصل دور نخواهند بود. به عبارتی وجود حسگر است که امکان برقراری ارتباط بین ما و آن وسیله را از راه دور برقرار می کند.

علت آنکه گاهی اوقات با فشردن کلید نمی توانیم سیگنال ها را باهم مرتبط سازیم ممکن است قوی یا ضعیف بودن حسگرهای بکار برده داخل ریموت باشد.

۵.لامپ LED یا صفحه نمایش کوچک

از دیگر تجهیزاتی که از آنها در ساخت ریموت کنترل ها استفاده می شود یک لامپ ریز LED یا صفحه نمایشی کوچک است.

وجود صفحه نمایش معمولاً در ریموت های دزدگیر ماشین مورد کاربرد است زیرا برنامه نویسان با طراحی یک نمای کلی از شکل ماشین برروی صفحه نمایش ریموت به مالک آن خودرو در صورت بروز خطر می فهماند که کدام از قسمت از ماشین در حال حاضر در خطر است.

اما در ریموت کنترل هایی مثل کنترل تلویزیون اغلب از یک چراغ LED کوچک استفاده می شود که اصطلاحاً به آن “چشم دستگاه” می گوییم.

وظیفه ی  لامپ این است که با فشردن دکمه ی کنترل، IC روی بورد با تشخیص مکان آن کلید، سیگنال را به ترانزیستور فرستاده و ترانزیستور هم سیگنال دریافتی را به لامپ LED می فرستد.

نکته ی جالب توجه اینجاست که این لامپ LED کوچک با یک قطعه دیود انتشار دهنده مادون قرمز در ارتباط است.

در این لامپ ها یک لنز مخصوص مادون قرمز بکار رفته که به همین علت می تواند سیگنال ها را دریافت و ارسال کند.

 

– سونی SONY  – سانیو SANYO – ان ای سی NEC – توشیبا TOSHIBA – اینفوکوس INFOCUS – اپسون EPSON – اچ پی HP – دل DELL – هیتاچی HITACHI – ایسر ACER – پاناسونیک PANASONIC –شارپ SHARP – بنکیو   BENQ  – ۳M و ……

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

 

جهت لینک به صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

فروش منگنه برقی و لوازم جانبی

۲ بازديد

فروش منگنه برقی و لوازم جانبی

 

منگنه برقی راپید 5080 - شرکت ایده گسترش

جهت خرید انلاین منگنه برقی کلیک نمایید

قبل از خرید حتما این ویدئو را تماشا کنید تا در خرید منگنه برقی خود اطمینان حاصل فرمایید:

 

 

فروش انواع منگنه برقی راپید و کی دبلیو (kw) جهت مشاوره با ما تماس بگیرید

منگنه برقی دستگاهی است جهت چسباندن چند برگه به وسیله فلز کوچک و نازک به هم به صورت برقی می باشد . معمولا در سازمان ها و ادارات و شرکت ها استفاده می شود .

فروش منگنه برقی RAPID 90E

فروش منگنه برقی RAPID 5080E

منگنه برقی راپید 5080

فروش منگنه برقی RAPID 5050E

منگنه برقی راپید 5050

فروش منگنه برقی RAPID 106E

منگنه برقی راپید 106

فروش منگنه برقی RAPID 100E

منگنه برقی راپید 100

فروش منگنه برقی KW5990

سوزن منگنه برقی راپید 5050 و 5080

 

کارتریج منگنه برقی راپید 5080

کارتریج منگنه برقی راپید 5050

 

همچنین جهت تعمیرات دستگاه می توانید یا با بخش فنی تماس بگیرید

و یا جهت استعلام قطعات می توانید روی لینک کلیک نمایید

 

 

دستگاه منگنه به چند دسته تقسیم می شوند:

دستی 

منگنه دستی - ایده گسترش

برقی

 

منگنه های دستی بسته به کاربرد آنها به دسته های زیر تقسیم می شوند.

 

منگنه دستی - ایده گسترش

کوچک:

که معمولا برای حداکثر تعداد برگه های 10 برگ مورد استفاده قرار می گیرند.

متوسط:

که معمولا برای حداکثر تعداد برگه های 30 برگ مورد استفاده قرار می گیرند.

بزرگ :

این منگنه ها معمولا در صحافی ها و برای منگنه دفتر و کتاب مورد استفاده قرار می گیرند.

 

منگنه های برقی هم به برند ، سرعت ، قیمت و نوع کابردی به دسته های زیر تقسیم می شوند

راپید:

این دستگاه سوئدی می باشد و بسته به تعداد برگه و سرکت مدل های مختلفی تولید شده است که توضیحات هرکدام در فروشگاه داده شده است.

مکس :

دستگاه ساخت ژاپین می باشد و بازار معمولا دو یا سه مدل این برند معرفی شده است.

KW 5990 :

مشهور ترین این برند مدل 5990 می باشد که در بازار هم همچنان موجود می باشد و برای کارهای کم و تعداد برگ معمولا 10 تا 15 برگ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

جهت خرید قطعات منگنه برقی کلیک نمایید

 

 

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

 

جهت دیدن صفحه اصلی شرکت کلیک نمایید

فروش لمینیتور ( پرس کارت ) و لوازم جانبی

۲ بازديد

فروش لمینیتور ( پرس کارت ) و لوازم جانبی

 

 

لمینت یا پرس کارت لمینیتور دستگاهی است برای پرس کردن برگه یا کارت و محافظت در برابر رطوبت و از بین رفتن آن می باشد . 

لیمنت ها هر کدام برای کارهای مختص به خود طراحی شده اند

 

لیمنت ها به چند دسته تقسیم می شوند:

لمینیتور رو میزی و گرم

لمینت ( پرس کارت )

برای کارهای اداری و ساده استفاده می شوند مانند پرس کارت یا برگه می باشند.

لمینیتور طولی و گرم:

لمینیتور طولی و گرم برای پرس کردن عکس های و برگه های بزرگ استفاده می شوندو همچنین می توان آن را در موقعه سرد هم برای سلفون کردن نیز استفاده کرد.

لمینیتور طولی و سرد:

لمینیتور طولی و سر برای فقط سلفون استفاده می شود.

 

 

لمینیتور طولی گرم و سرد- شرکت ایده گسترش

فروش انواع لمینت ( پرس کارت ) در سایزهای مختلف و کیفیت های متفاوت و قطعات و طلق در سازهای مختلف

 

لمینتور - لمینت - پرس کارت

فروش لوازم مصرفی مانند طلق پرس در کیفیت های مختلف و سایز های مختلف

فروش لوازم مصرفی مانند طلق پرس در کیفیت های مختلف و سایز های مختلف

فروش قطعات لمینت از جمله :

غلطک – مین برد – بوش – موتور – نگهدارنده غلطک – سوییچ – هیتر – شیشه هتر – المنت و غیره

غلطک لمینت : 

غلطک لمینت - شرکت ایده گسترش

 

غلطک لمینت که از مواد سیلیکونی ساخته شده و قابلیت نگهداشتن گرما به مدت تقریبا پانزده دقیقه ای و تحمل درجه تقریبا 300 را دارد .

جهت خرید غلطک لمینت کلیک نمایید

 

موتور لمینت :

موتور لمینت - شرکت ایده گسترش

موتور لمینت که معمولا به صورت گیربکسی می باشد و ولتاژ AC  یا متناوب 220 شهری کار می کند و دارای 4 سیم می باشد . داخل موتور از دو سیم پیچ و یک روتر و جعبه گیربکس تشکیل شده  است . یک سیم پیچ برای چرخش به سمت راست و یک سیم پیچ دیگر چرخش به سمت چپ می باشد.
موتور های گیربکس ها تعداد دور در دقیقه و وات آن خیلی مهم می باشد . برای لمینت های کوچک سرعت آن بین 5 تا 7 دور در دقیقه و 14 وات می باشد .
که از لینک زیر می توانید تهیه نمایید.

جهت خرید موتور لمینت کلیک نمایید

 

مین برد لمینت :

مین برد لمینت - شرکت ایده گسترش

مین برد جهت کنترل دما یا همان ترموستات دستگاه عمل می کند .

جهت خرید مین برد لمینت کلیک نمایید

 

هیتر لمینت :

هیتر لمینت - شرکت ایده گسترش

جهت خرید هیتر لمینت کلیک نمایید

 

چرخ دنده لمینت :

 

چرخ دنده لمینت

نگهدارنده غلطک لمینت :

 

نگهدارنده غلطک لمینت

سنسور لمینت :

 

سنسور لمینت

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت ارتباط با ما و دیدن صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

فروش انواع پولشمار _ اسکناس شمار

۱ بازديد

فروش انواع پولشمار _ اسکناس شمار

 

 

فروش انواع پولشمار _ اسکناس شمار

 

فروش انواع پولشمار ( اسکناس شمار ) رو میزی و ایستاده 

جهت مشاهده پولشمار های کارکرده  (کلیک نمایید )

جهت مشاهده قطعات پولشمار های (کلیک نمایید )

دستگاه پولشمار 

فروش انواع پولشمار : دستگاه پولشمار یا اسکناس شمار همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه شمارش پول یا اسکناس را دارد و برای سریع تر  دقیق تر از این دستگاه استفاده می شود.

چرا باید از دستگاه پولشمار استفاده کرد؟

یک- برای اینکه بتوانیم سریع تر شمارش انجام شود

دو – دقیق تر و بدون اشتباه شمارش شود

سه – برخی از دستگاه ها قابلیت تشخیص پول های تقلبی و جعل را دارد و می تواند ان را تشخیص و نشان بدهد

بری هریک از دلایل بالا می توان توجیح کرد که ملزم به تهیه دستگاه پولشمار می باشد

در ایران برخی از برند های مشهور که مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر می باشد

پارا – سایان – رمو – ax – سیتک – مکس – نیکیتا- گلری و غیره

 

پولشمار - فروش و خدمات ماشینهای اداری ایده گسترش

فرق دستگاه با هم:

دستگاه ها پولشمار یا اسکناس شمار نسبت به سرعت و برند و حساسیت و قابلیت هایی که دارند متفاوت هستند برای مثال دستگاه سیتک دستگاه ساخت کشور کره می باشد و و سرعت و دقت آن بالا می باشد و نسبت ب دیگر دستگاه ها گران می باشد و همچون قیمت قطعات آن نیز بالا می باشد.

قابلیت ها آ نیز می توان به تشخیص پول تقلبی  داد .

نکته: دستگاه هایی که قابلیت تشخیص پول تقلبی را دارند را نمی توانیم 100% به آن اعتماد کرد مگر دستگاه های ارز شمار .

اجزار تشکیل دهنده پولشمار:

پاور – پیکاپ اولیه – پیکاپ ثانویه – قاب- پول جمع کن – سنسور ها( بالا- ته – شمارش – اپتوکوپلر ) – مین برد – موتورها(پیکاپ – پول جمع کن )

 

جهت دیدن لیست محصولات کلیک نمایید 

 

سولاتی که باید قبل از خرید پولشمار به آن بپردازید.


حجم شمارش پول شما در روز چقدر می باشد ؟سوالاتی که قبل خرید دستگاه باید پاسخ دهید

ایا فقط پول ایران را می خواهید شمارش کند یا ارز های خارجی هم مدنظر دارید ؟

تشخیص پول های تقلبی را داشته باشد یا نه ؟

سرعت شمارش پول متغیر باشد یا ثابت ؟

گارانتی برای شما مهم است ؟

دستگاه ساخت چه کشوری باشد ؟

دستگاه رومیزی باشد یا ایستاده ؟

بوجه خرید شما برای دستگاه چه مقدار می باشد؟

خدمات پس از فروش دارد؟

همچنین بخوانید : آموزش پولشمار سایان اسمارت

فروش انواع پولشمار ( اسکناس شمار )

فروش پولشمار مگنر ( MAGNER )

فروش پولشمار نیکیتا ( NIKITA )

فروش پولشمار اسمارت ( SMART)

فروش پولشمار پارا ( PARA )

فروش پولشمار فست ( FAST )

فروش پولشمار ایکس ۲۲ ( X22 )

فروش پولشمار کانترا ( COUNTERA )

فروش پولشمار GLORIA

فروش پولشمار ( MYOUNG SUNG )

فروش پولشمار TRUE TRUST

فروش پولشمار SITEC

فروش پولشمار AX

 

همچنین فروش قطعاتی هم به صورت انلاین مهیا شده است 

جهت دیدن لیست قطعات همراه با خرید انلاین می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید

https://www.pishroavaran.com/

 

 

جهت ارتباط با ما و دیدن صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

فروش انواع بارکد خوان

۱ بازديد

فروش انواع بارکد خوان 

فروش انواع بارکد خوان در مدل های باسیم و بدون سیم و در برندهای مختلف.

فروش بارکدخوان هانیوال

فروش بارکدخوان سینو

فروش بارکد خوان لیزری موتورولا 

فروش بارکدخوان تایسون تی وای 

فروش بارکد خوان لیزری زبرا 

فروش بارکد خوان نوری زبکس

فروش بارکد خوان آواسیس 

فروش بارکدخوان اوکی پوز

و غیره

 

 

 

انواع بارکد خوان

بارکد خوان همراه

بارکد خوان همراه به بهترین وجه در اماکن بزرگ استفاده می­ شود که در آن لازم است کاربر اشکال و یا اندازه های مختلف را اسکن کند و یا با اپراتور (سیستم انبارداری یا حسابداری) فاصله دارد مانند انبارهای بزرگ که باید بارکد خوان در فواصل مختلف جا به جا شود. این نوع بارکد خوان ها در واقع مانند یک PDA یا کامپیوتر جیبی عمل می کنند و اطلاعات را مستقیماً درون خود ذخیره می کنند. برخی از آنها به اینترنت متصل شده و قابلیت های یک گوشی را نیز دارند با این تفاوت که تکنولوژی اسکن آنها پیشرفته است.

بارکد خوان با سیم

این نوع اسکنر به طور مستقیم به یک ایستگاه کاری تعریف شده از طریق کابل متصل است و بسته به نوع اتصال از ترکیب کابل های مختلف استفاده می­ کند. در حال حاضر محبوب ترین نوع، USB است اما گزینه های دیگری مانند PS/2, AT/XT, RS232 و غیره نیز در دسترس می­ باشد. بارکد خوان های باسیم ارزانترین نوع بارکد خوان هستند.

بارکد خوان بی سیم

 

بارکد خوان بی سیم اجازه می دهد تا کاربر با انتقال اطلاعات اسکن شده به دستگاه خود از طریق بلوتوث و یا WIFI، تا حد شعاع بی سیم پیش برود. این نوع بارکد خوان ها به نوبه خود به طور مستقیم به ایستگاه های کاری تعریف شده متصل هستند.

بارکد خوان رومیزی

 

 

اسکنر­های رومیزی یا ثابت که بارکد از زیر و یا رو به روی آن‌ ها عبور می­ کند. آن‌ها اغلب در کنار صندوق سوپر مارکت ها و دیگر خرده فروشان یافت می ­شود.

برای عملیات خرده فروشی کوچک و سازمان­های نهادی که نیازمند ورود اطلاعات قابل اعتماد هستند، ایده آل می­ باشند.

الگوی اسکن تمام جهته، بارکد را صرف نظر از جهت، می ­خواند و نیازی به تراز کردن محصولات با بارکد خوان نیست.­

الگوریتم های بارکدهای پیشرفته، آسیب دیده و بد چاپ شده را بازسازی و عملکرد و سرعت مشتریان را در نقطه فروش بالا می­ برد.

بارکدخوان ثابت معمولاً در جاهایی کاربرد دارد که نیاز به ورود اطلاعات خودکار و دقیق و بلا واسطه است.

مانند اسکن موارد از طریق یک خط تولید، و یا ماشین مرتب­ سازی بسته ها روی تسمه نقاله.

اسکنر موقعیت ثابت در فواصل کوتاه یا بلند برای انعطاف پذیری بیشتر در دسترس هستند.

به طور معمول، اسکنر­های چند جانبه یا سبک خطوط موازی مورد استفاده قرار می­ گیرد که به موارد اجازه می­ دهد بدون قرار گرفتن در موقعیت دقیق بارکد خوانده شده و عبور کنند و در عین حال اسکن دقیق از آن‌ ها به عمل آید.

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت ارتباط با ما و دیدن صفحه اصلی سایت کلیک نمایید

 

فروش لیبل پرینتر و فیش پرینتر

۱ بازديد

فروش لیبل پرینتر و فیش پرینتر

 

فروش لیبل پرینتر و فیش پرینتر

فروش لیبل پرینتر و فیش پرینتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرینتر حرارتی چیست؟

 

پرینتر حرارتی، پرینتری است که برچسب‌های با موم آب‌شده چاپ می­کند و نوارهای آن از جنس نایلون و پلی‌استر و پلاستیکی است. پرینتر حرارتی برای تصاویر چسبناکی که محو نمی­شوند، شناخته‌شده است و برای بارکدگذاری بسیار مناسب هستند.

پرینتر حرارتی چگونه کار می‌کند؟

اصلی­ترین بخش پرینتر حرارتی، printhead آن است که عرض هرگونه نواری را معین می­کند. printhead از سوزن­های ریز حرارتی ساخته‌شده است که هرکدام بیانگر یک Pixel است. تراکم آن‌ها در پرینترهای مختلف متفاوت است (از ۲۰۳ تا ۳۰۰ نقطه در هر اینچ)

ماده اصلی در پرینترهای حرارتی موم با رزین است که به‌صورت نوارهایی که در حالت جامد بسیار نازک هستند، می‌گیرد. این نوارها (جوهر) همان‌طور که قبلاً اشاره شد، به‌وسیله دستگاه پرینتر بر روی کاغذ و یا برچسب کشیده می‌شوند.

پرینتر توسط ریزپردازها کنترل می‌شوند که تعیین می‌کنند برای یک تصویر خاص کدام‌یک از سوزن‌ها باید فعال شوند. ریزپردازها به سوزن‌ها فرمان ارسال می‌کنند تا با سرعت سرد و گرم شوند و جوهر آب‌شده را بر روی برچسب‌های سفید بریزند.

 

جهت خرید آنلاین کلید نمایید

 

فروش پرینتر های حرارتی (لیبل پرینتر و فیش پرینتر)

بیکسلون BIXOLON
سامسونگ SAMSUNG
نیکیتا NIKITA
کرونیکس CORONIX
استار STAR
آواسیس AVASYS
اپسون EPSON
اچ پی آر تی HPRT
الیوتی OLIVETTI
اکسیم AXIOHM
بی یانگ BEIYANG
دایمو DYMO
گودکس GODEX
زبراZEBRA
سووSEWOO
بیرچBIRCH
پروتکPROTECH
برادرBROTHER

==================================

 

فروش قطعات لیبل پرینتر و فیش پرینتر :هد   – موتور – مین برد – ادابتور – کاتر – سوکت

کاتر فیش پرینتر سوکت فیش پرینتر و لیبل پرینتر ادابتور فیش پرینتر و لیبل پرینتر هد لیبل پرینتر

 

 

فروش لوازم مصرفی از جمله رول حرارتی و لیبل و ریبون

 

رول حرارتیریبون

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

جهت ارتباط با ما و دیدن صفحه اصلی سایت کلیک نمایید